torsdag 12 mars 2009

Imorgon ska jag ...

se till att få in lite bilder från tjejernas nya rum. All min energi har gått till att måla sängar och att jobba. Detta har vart vår andra vecka som 2 arbetande föräldrar, puh. Hur hinner folk med?!?! M har redan ångest och undrar om det är så här livet verkligen ska vara?!? Stressa till dagis och stressa från dagis. För att uderlätta "Hellhour" lagar jag morgondagens mat redan kvällen innan om jag inte gjort färdigt redan på helgen. Jag lämnar vid 8 och M hämtar vid 16. Middag serveras kl 18, sen bolibompa, läsa saga och natti natti.
Laga mat till dagen efter, möjligtvis lite slötittande på TV om ingen säng ska måla ;-) sen är det natti natti för oss med. Å så börjar det om igen ...

Imorgon är det fredag och arbete hem ifrån. Sen på lördag ska jag bege mig ut till Mallan för att införskaffa lite krukor och kanske något fint till tjejerna. Sen är det färdigställa rummet som gäller. Nästa vecka börjar vi med vårt blivande sovrum. Jag blir trött bara jag tänker på det.

Puss och gonatt

Inga kommentarer: