söndag 13 december 2009

Julen närmar sig med stormsteg.

Varje år tänker jag att i år ska jag inte stressa, men varje år är det ändå samma visa. Man vill så mycket men tiden räcker helt enkelt inte till. Nästa år måste jag vara ledig halva december för att hinna med allt jag vill göra. Med göra menar jag allt pyssel, bak, godis och mys med vänner som jag skulle vilja hinna med. Nåja, köket känns åtminstone lite juligt nu. Nu återstår bara julstädnigen. Kanske kanske blir det en städerska i år! *håller tummarna*


Enriskrans på dörren

Pepparkakshuset som har sina skavanker, men det ska ett pepparkakshus ha!

Fantastisk amaryllis som tyvärr blommar redan.

Vår lilla julgran i köket.

God Jul
Pepparkakshjärtan som barnen bakade med mormor
Nästa helg vill jag göra godis, städa det sista och ha alla klappar inköpta! Dock har jag en h-e vecka framför mig på jobbet, har redan ont i magen.
Som sagt, samma visa varje år ...

1 kommentar:

Cathis sa...

Inspirerande bilder - du är så pysslig min vän!
Hoppas du får en mysig godishelg nu och kan pusta lite.
Ses i mellandagarna?
Kram!