söndag 4 oktober 2009

Känns som tiden står still ...

Väntar ivrigt på besked från bolagsverket om namnet har gått igenom eller inte, har bara ett namnförslag så går det inte igenom vete sjutton vad jag ska hitta på.



Igår blev middagen hos familjen Sandberg äntligen av. Lite blyghet dom första 2 minuterna sen var det hela havet stormar en trappa upp, (det var alltså barnen som stojade inte vi vuxna ;) ) men skoj hade dom och skoj hade vi vuxna också. God mat och gott vin samt en helt fantastisk paj som jag glömde få receptet på, ja Cathis var så vänlig och talade om vad den innehöll men se det har jag glömt :)



All fokus ligger på bodbygge, logga samt att välja ut dom leverantörer som jag vill arbeta med och som vill arbeta med mig.



En ny intesiv vecka närmar sig men, hey det är ta mig sjutton lika för alla...



Kram N

1 kommentar:

Cathis sa...

Som jag skrev på fejjan, det var ett sant nöje att ha er här. Mailar dig pajreceptet dear.
Ta det lugnt, snart är det fredag igen.
Kramar till er alla!