lördag 21 november 2009

Tidig morgon

Även om jag inte är över förtjust i att gå upp kl sex så älskar jag ändå helg morgnar. Ingen jäkt. Mörkt ute, levande ljus inne. Barnen har inte "sjungit upp" sig än.
Doften av nymalda kaffebönor ...
Bara lite snö som saknas nu.



Rönnbärsgirlangerna som barnen gjorde i måndags pryder kökslampa.

Så änglalik hon ser ut på bilden, men ack så skenet bedrar ...
Full av inspiration skall jag nu ge mig ut i skogen och samla ny mossa och lingonris, nya kransar skall bindas! Nästa lördag står jag på Östermalma Julmarknad och sälja lite krukor, lyktor och julpynt. Lite förhandsvisning på Norrby Living.



5 kommentarer:

Helena sa...

Men så fina bilder!
Vad kul att du kommer till Östermalms julmarknad, då ska jag komma & shoppa av dig :)

Kram Helena

Norrby 6 sa...

Ohh Helena, inte Östermalms julmarknad tyvärr utan ÖstermalmAs julmarknad :(
Men du är hjärtligt välkommen dit :)

Cathis sa...

Mysmorgon! <3
kram!

mary sa...

var är östermalma julmarknad ngnstans? man vill ju liksom åka dit.

Helena sa...

Hi hi hi... ja så går det det när man läster förfort...eller så var det ett önsketänkande från mig.... men lycka till! Vem vet vi kanske kommer till ÖterMalmas julmarknad istället då!!!