tisdag 19 augusti 2008

Crazy Christmas i Tyresö

Julbords förberedelserna är i full gång, pappa på väg ut med fat.


Det var den lilla stekpannan som fick åka med och steka köttbullar och prinskorvar


Kön ringlade sig lång utanför tältet, tur var väl att gästerna fick i sig en gnutta mat innan festligheterna brakade loss på riktigt! När det var dax att servera kaffet var det fler människor på borden än sittandes vid sidan av dom.


Kära syster så änglalik hon är ... men så skenet kan bedra ;-)


Och kära blivande svågern Micke, visst är det så, strax innan tolvslaget och innan alla fyrverkerierna avfyrade han ändå den största bomben! Ner på knä gick han och friade, en och annan tår syntes i det flestas ögon och vi var några som var sura över att inte vara invigda i hemlighetsmakeriet :-D

Det är fullt hjärnsnurr på vad som kan tänkas bli nästa års tema, ett som är säkert är att jag är PÅ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu förstår jag vad jul, tomtar och Lucia hade att göra mitt i sommaren. :-D Vad fint det var ordnat och vad skoj ni verkar ha haft. Och så fick han till det där med frieriet ordentligt. !!

Kram.

Norrby 6 sa...

Men visst vilket party det var :-)
Och lite sur var jag när jag inte fick veta nåt i förskott om frieriet :-D