onsdag 27 augusti 2008

En ganska vanlig dag . . .

Efter att ha vänt upp och ner på deras sovrum (medans jag lagar mat till helgen)förflyttar dom sig ner på nedervåningen.

Tvättmaskin är fullgång efter allt kattbajs ... urk, jag spyr bara jag tänker på det! Vad häder medans man är i tvättstugan?!? Jo dans på bordet!


Astrid är arg för nåt, minns inte ens vad, kastar ut alla strumpor som ska sorteras!


Dumma mamma! Jag tänker ALDRIG plocka upp!!! Under tiden tvättar Elsa köksön med toaborsten, en vända i munnen hinner den ta också innan jag får fatt i henne! *kräks*


Astrid inser att det är lönlöst att tampas med mamma häxan a.k.a Gestapo och plockar snällt upp alla strumpor. Elsa står nu i baljan i duschkabin som nån glömt tömma på vattnet igår!



Även små prinsessor klappar ihop efter en dag av bus, ja eller alltså kl är 10.00 på morgonen så halva dagen har ju inte ens gått!

Och folk tycker det är jobbigt och jobba?!?!?

Nu ska här drickas kopiösa mängder med kaffe så kanske man hänger med under eftermiddagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! *asg*
jag känner verkligen igen mig. say no more! kram!