fredag 3 juli 2009

Att vara fyrabarns mor ...

kan vara nog så påfrestande men när solen skiner och barnen gillar att bada är det inte lika jobbigt. Har hämtat Lukas och Linnea på Södertälje Syd idag, innan det gav jag mig på att handla med Astrid och Elsa, hur j*vla smart får man bli?! Handla skor till Elsa och bikini till mig samt ett tappert försök till att storhandla på Ica Maxi som dagen till ära var knökfull med folk. Jo tjena hej du vad bra det gick! Nåja vid två stod vi förväntansfulla på perrongen i stekhet sol och total stiltje. Sen var det till att packa in ungar för hemfärd och sen i poolen, ohhh vad skönt det var, var rädd att jag skulle koka över ett tag :)

Nu har vi ätit tacos och spelat jakten på den försvunna diamanten, mitt absoluta favoritspel när jag var liten och det var en succe även bland dessa barn, jisses vilken spänning! Astrid knep diamanten alla tre gångerna, vilken tjej! :)

Nu ligger alla barn till sängs. Kl åtta är det läggdax för samtliga barn i Norrby så nu är det vuxentid. Här ska delas en flaska vin med svärfar!

Gokväll

1 kommentar:

mallanbrallan sa...

Underbart! :-)