torsdag 30 juli 2009

Örebro

Vi har haft 3 fantastiska dagar i Örebro hos Linda på Sanna Kroa. Badat på Gustavsviks äventyrsbad, busat på busfabriken, hälsat på på bondgård bland kossor, lamm, kaniner och hund, men det bästa av allt! Vi har träffat hästar! Snusat, borstat och RIDIT! Var över ett år sedan jag red senast och jag har faktiskt lite medvetet hållt mig undan, för att umgås med hästar har samma inverkan på mig som på en narkoman utan droger, man bara måste få mer ...
Nu är jag fast, igen, med en grym träningsvärk i ljumskarna och en enorm längtan i hjärtat smider jag planer på hur jag ska få min stackars underbara make att ta tag i stallet. Hur många golf rundor kan det behövas?! ;)



Så grymt bra balans har dom tjejerna, allra helst Elsa som är minst!


På bondgården fick vi träffa en drös med kaniner, säkert 50st! Vi berättade dock inte för barnen vad dom används till, inte som gose djur som barnen tror.
Idag är vi alla rätt slut, snart läggdags och ångesten över att semestern är slut sköljer över mig, tur att jag bara jobbar en vecka för att sen vara ledig en vecka till ... Då bär det av till Astrid Lindgrens värld.
Gokväll

2 kommentarer:

Linda sa...

Sååå fina bilder!!! Kram

Cathis sa...

verkligen fina bilder! Ser urmysigt ut. Vi hörs om ALV!
Kram!