söndag 24 januari 2010

Hur blev det så här?









Hur kunde vi, Magnus och jag, få två teaterapor? Vart kommer det ifrån ? Magnus apar sig aldrig och inte jag heller (att apa sig på krogen räknas _inte_ ) Det är minst 3 klädyten per dag på lediga dagar, det sjungs i låtsas mikrofoner, det övas på att gå och vicka på höfterna! Och, det snurras, snurras och åter snurras, kjolen eller klänningen skall vara av den sorten som verkligen snurrar, inte ett par jeans så långt ögat når! Jag är mållös, jag fattar ingenting, är detta mina barn verkligen?

Men dom är fantastiska på sitt vis, gosiga, finurliga, påhittiga och fulla med bus, det sistnämnda, det är i allafall en gen som vi känner igen ...

2 kommentarer:

misun sa...

underbara bilder. som vanligt.
Kram

Cathis sa...

Ljuvliga! Helt ljuvliga.