onsdag 13 januari 2010

Jag känner våren i mig.

Nog för att jag gillar jul, glögg, pepparkakor och mys med familjen, men när nyårsafton är passerad då vill jag ha vår, med en gång. Inte blir det bättre heller när man får kataloger med massor av inspiration att kika i. Nästa helg är det Formex och det är äntligen dax att göra alla beställningar till butiken, nog för att jag tjuvstartade i höstas, men nu, nu är det på riktigt! Min kära make sliter vidare i butiken och det blir så himla fint, skillnaden mellan mig och M är att för mig duger i stort sett allt, för M ska det vara perfekt! Han är fantastisk!
Igår kom min kära inte ingifta svåger (heter det så, min svägerskas sambo?) förbi med kaminen till butiken. Mysfaktor 100 på den!

bild från Affari.nu
Bild från Affari.nu


I cant wait!

7 kommentarer:

Cathis sa...

Samma känsla här - vill ha vår nu! Och ljusa fräscha färger. Fick också massa mumsmumskataloger idag och blev så inspirerad. Skall bli kul på Formex, man får alltid lite nya uppslag.
Duktiga Ni, det skall bli så kul att se hur långt ni har kommit.
Kramarkramarkramar!
ps. Edward är här ikväll. Men snart är han din!

Anonym sa...

Vad roligt för di att åka på Formex, Bitte min chef åker och ska shoppa till oss inför våren. Om jag kunde skulle jag också åka. Kramar från normalkallt Åre -20

Helena sa...

Formex är toppen, lycka till med din nya butik :)

Kanske du vill sälja mina nya barnsmycken i din butik? Kolla in www.blogg.mydesignofsweden.se

Kram till dig

Helena

Norrby 6 sa...

Helena: PLocka ihop dina pinaler och kom förbi i vår så kan jag köpa in lite smycken till butiken och gärna lite sjalar oxå. Dom är så fina :)

Malin sa...

ÅååååH. Jag kan knappt bärga mig tills jag får komma och hälsa på i din nyöppnade butik. Ska du köra den på heltid då och hoppa av den snabba dörren? Puss&kram.

Norrby 6 sa...

Fnuler: Nej, kan inte lämna firman än, den är ett sjunkande skepp utan mig ;)

Näe skämt å sido, måste nog jobba ett tag till innan det börjar ge någon avkastning. Men jag längtar efter catering firma nu ...

Anna Kristina Jeanette sa...

Å tänk om vi bodde närmare varandra. Jag saknar er alla så mycket.