söndag 17 maj 2009

Ryggskott ...

eller ja nästan iaf. Har rensat ogräs och klippt gräsmattan, känns som jag inte kommer kunna resa på mig från stolen efter jag skrivit detta. Tyckte jag behövde en välbehövlig paus med kaffe och bulle när svetten rann ner i ögonen så jag knappt kunde se grässtråna framför mig.
Att ha nybakta bullar hemma är knappast någon fördel för figuren, man kan inte sluta äta :)
Men med tanke på att vi har en förbannad j*vla sluttande gräsmatta som jag jagat upp och ner i så lär ju 2 bullar till göra varken från eller till på den redan befintliga badringen! Flyter bra gör jag i sommar oxå och blir det lika fin sommar som förra året som kommer jag inte bada iaf! Bitter när inte alls faktiskt. Svägerska med familj åkte en vecka till grekland imorse, själv rensar jag ogräs som sagt.

So long

1 kommentar:

Cathis sa...

Du är så flitig! Kram!