lördag 10 januari 2009

Godmorgon Lördag och välkommen bihåleinflamation

Ja som om det inte vore nog så känns det just nu som om nån ska dra ut den övre tandraden. Sitter och räknar minuterna tills ica öppnar så jag kan åka och handla smärtlindring och nezeril! Allt är slut här i huset efter en veckas kurerande. 15 minuter kvar, sen öppnar dom. Är det bara på landet som Ica är ombud för apoteket eller finns det i stan oxå?

Mamma och pappa kommer hit idag, vi skulle alla ge oss ut på isen för att pimpla men det blir till att vara hemma, jag och tjejerna iaf. Mange följer nog gladeligen med, äntligen få lämna dessa 4 väggar. Jag vill lova att man är lättretlig efter 1 veckas nötande på varandra med feber och hosta och dåliga nätter i kroppen! Det gäller att hålla tungan rätt i mun så man inte säger förmycket.

Fler än jag som satt bänkade framför Lets dance igår? I löve, jag vill oxå dansa så där virvlande fram över ett dansgolvet. Morgan Alling och Laila Bagge är mina favoriter och var så redan innan programet började, men man kanske ändrar sig under. ..

MOT ICA ---------->

2 kommentarer:

Anonym sa...

Året börjar inte bra va.... Kommer gärna förbi imorgon och hämtar trailer. Meddela mig bara vart, så fixar jag det själv. I kväll är det ryttargalan.
//Malin

Anonym sa...

Men kära nån, är ni inte friska ännu?
D har börjat om sin feberkur så det blir inget dagis för honom i morgon heller. VC - here we come.
Klart vi såg let´s dance! :) Carl-Jan... say no more! :) Han är fab.
KRAAAAAAAM!