måndag 5 januari 2009

Nu är hon här !


04.50 kom hon ut med dunder och brak, pratade tidigt imorse med en trött syster och rätt chockad svåger. Lite väl fort hade det gått för deras smak men allt hade gått bra och nu är ju lilla Vilja äntligen här!
När helvetet på jorden ( Jag kallar influensan det för det är ta mig f*n vad det är!) släpper klorna om min kropp ska jag åka upp och hälsa på min lilla systerdotter
Gårdagen tillbringades i soffan, jag har aldrig sett Astrid så medtagen, hon låg på samma ställe hela dagen och sov mesta tiden. Vi har svårt att få ner hennes feber men hon är så tapper och gnäller inget, det gör mamma istället så bra ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men ååå, sicken liten gos. Hälsa och gratta sis massor!
Och du, ta både iprén och alvedon samtidigt så får du ner febern. Så gjorde vi när Nea hade 40 grader i fyra dagar.
Krya på Er. Kramar!

Anonym sa...

Hälsa och gratta syster! Kram