tisdag 13 januari 2009

ohhh vad jag tycker synd om mig själv . . .

usch, blä, urk och blä igen ... jag vill så gärna bli frisk!!! Kvitt denna hosta som håller mig sittandes och endast halvt sovandes på nättern. Jag är så sur och grinig och INGET är bra/roligt nu. Att gå upp 5.15 är en plåga just nu vill jag lova, det måste vända snart!
Det positiva är iaf att dom nu varnar för en ny och alldeles färsk influensa epedemi som är här inom 3 veckor! Och då den är alldeles ny gäller inte dom gamla influensa bakterierna som imun alls.
Hurra jag tar en vända till tack!

NOT NEVER EVER IGEN!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men gumsilums! Är det fortfarande skrutt? Har du varit hos farbror doktorn? Hos mig har du något att hämta i alla fall. ;) KRAM!

Anonym sa...

Stackars, stackars dig! Kan inte annat än att skicka en "krya på dig-kram" i cyberspace...

Anonym sa...

Trist! Men, det man inte dör av sträks man av! Hurtigt va?!

Norrby 6 sa...

Cathis: Funderar starkt på att ringa farbror doktor idag faktiskt. Fick tillbaka febern i förrgår vilket är lite konstigt tycker jag?!?!

Milla: Tack snälla, det behövs :-)

Malla: Stärks, jag vet inte, men kräks slem däremot det gör jag, konstant! Ett slem som påminner väldigt mycket om äggvita.... urk ...