söndag 18 januari 2009

Tack Cathis!



Så glad jag blir, vissa dagar behöver man verkligen få höra att man både duger och räcker till som mamma, tack snälla C! Det enda tråkiga är att när man nu fått denna fina utmärkelse så ska man dela den vidare till andra mammor som är värda den, det finns massor av mammor där ute som jag skulle vilja ge den till, men har dom någon blogg?!?! Nix pix!

Skulle vilja ge den till Lill Anna som kämpat så tapert med skola och räcka till som mamma, till Milla som gjort en fantastisk inre resa som stärkt henne i sin roll som mamma, jag hade gärna läst om det på era bloggar om ni haft varsin :-) och till sist ger jag den till Mallan som visserligen inte har några barn men kämpar ändå för att få ihop sin vardag! Att läsa hennes blogg håller mig uppdaterad om vart i landet hon befinner sig :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gulle dig! Så glad jag blev! Tack, även en icke mamma behöver det...jag uppskattar verkligen dina snälla ord, och tankar! Kram...nu laddar jag om batterierna till Göteborg!

Anonym sa...

Att bara vara "nominerad" i dina tankar känns energigivande och roligt. Tack söta du!
Den där inre resan verkar dock tydligare för dig än för mig (jag förstår inte riktigt). Men det är väl en del av det kan jag tänka...