onsdag 7 januari 2009

Never ending story

Astrid vaknade med feber igen nu på morgonen, så tråkigt! Själv har jag sovit som en kratta då min luftvägar har varit i stort sätt igen satta med slem. Försökt sova sittandes med massa kuddar bakom ryggen men det har gått så där :-( Hostat så jag känner mig helt sårig i lungorna nu. Hoppas dock att detta är sista dagen och hoppas att vi inte får nån mer influensa detta år! *morr*
Märkligt egentligen att från första dagen man blivit förälder är man helt plötsligt "öppen" för alla sjukdomar, innan barnen var jag aldrig sjuk! På sin höjd en liten nästäppa men inget mer, men nu, nu får man ALLT!

Näe jag har inte tagit mig ur pyjamasen på 4 dagar inte ens igår när jag släpade mig till affären! Drog på mig skidstället över bara. Har dock fått byta pyjamas då man svettas och fryser om vartannat, men pyjamas på! :-)

Näe soffan och Bolibompa kallar ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ushabusha! Inge kul låter det. Hoppas att ni blir bra snart! Kram

Anonym sa...

här var det feber också.. diddemannen har 39,6 i temp stackarn. :(
krya på er bums. kram!