onsdag 10 juni 2009

Ett tecken på stress?

När man vill göra något elakt på kvinnan som står före en i kassan på Coop för att hon tar så förbaskat lång tid på sig att ta upp sina pengar för att betala? Eller för att jag nästan förlorar förståndet för att tjejen före mig i postkassan ska skicka FEM små paket, och alla ska skickas separat! Dom som får paketen blir säkert jätteglada men jag knyter näven i fickan och undrar ilsket varför hon var tvungen att skicka paketen JUST IDAG?! Eller för att jag slänger mig på tutan när en förbannad bilist försöker vinna 2 sekunder genom att köra i "Årstafilen" för att sen 10 meter senare försöka knö in sig på Essingeleden vars kö börjar nere i Skärholmen och därför stoppar upp hela "Årstafilen" … *morr*

Jag vet inte men är det tecken på stress?

Nåväl det regnar ju åtminstone …

Fick en härlig överraskning i brevlådan när jag kom hem igår i alla fall En inbjudan till något som Isabell och Richard i Åre ska fira i augusti, hm vad månne det vara?!
Men ett som är säkert, vi kommer vara där, sommarfina med gummistövlarna på!

3 kommentarer:

Mallanbrallan sa...

Välkommen till MallanWorld...he he...SEMESTER? Någon?

Champis sa...

Vi fick också ett kort, tror du att de ska gifta sig?
Skriver man fira då?? Nån av dem fyller jämt, det måste vara Isabel.
Ni är mer än välkomna till stugan.
Hoppas att ni får roligt i kväll i S-tälje jag önskar att jag fick vara med. Kram

Cathis sa...

usch ja, småbarnsmammestress! kram och ha en fin midsommar!