torsdag 25 juni 2009

Sjuka barn ...

sessorna har hostat hela natten till och från så dom får vara hemma idag. Dock får inte jag det för jag har en hög med fakturor som måste iväg så kära syster passar tjejerna medans jag far runt här som ett yrväder på kontoret för att hinna med så mycket som möjligt, på så kort tid som möjligt. Tjejerna lider inte så värst då dom ligger vid poolen som har 27 grader varmt i vattnet, gullar med Vilja och målar sig själva med fingerfärg :)
Ett par timmar kvar sen tackar jag för mig för denna vecka!

Tjejernas absoluta favorit låt just nu är Piluttavisan. Dom turas om att vara Madicken och Lisabeth och så stor dom med huvena emot varandra och sjunger, så sjukt söta är dom våra små troll. Och snart ska vi bara packa bilen för att åka ner och hälsa på Pippi, Madicken, Emil och alla dom andra figurerna i Astrid Lindgrens värld ... längtar ...

3 kommentarer:

Cathis sa...

Gullungar. Hoppas hostan försvinner bums.
Härligt, vi skall också till Vimmerby, när åker ni?
Kramkram

Norrby 6 sa...

Vi har faktiskt inte bestämt något datum, men det lutar åt slutet av v29 eller början på v30. När åker ni? kanske ska vi sammanstråla? Kram N

Cathis sa...

Ja, klart vi skall sammanstråla, vore ju urkul. Fruntimmersveckan, är det v.30? Ring mig så bestämmer vi något. KRAM!