torsdag 13 november 2008

imorgon smäller det...

Det är vinprovning med Emelies vinklubb imorgon och då är alla respektive medbjudna, ska bli sjukt roligt! Jag ska stå för förätt och dessert, så till förrätt tänkte jag göra rostade jordärtskockor med bacon och lite annat smaskigt, efterätten tänker jag inte avlöja här för det får bli en överasking för mina läsare som kommer imorgon :-)

Har jobbat i dagarna två och kommit hem till dukat bord med middagen färdig, helt underbart! Saknar dock mina tjejer sjukt mycket så att jobba så här resten av livet är INTE en plan.

Näe ska gå och snusa lite på dom innan det är dax för nattningen

1 kommentar:

Anonym sa...

Slurp vad gott det där lät! :) Ha det så najs på vinklubben och hinka lätt. ;) Minns våra partydagar... då var det allt annat än lätt. Kram!