lördag 15 november 2008

Tack, tack och tack!

För en super trevlig kväll, liiiite rödvinstung i huvet idag både jag och Magnus, men man är ju ingen ungdom längre ;-) Som vanligt tar kvällen slut för fort, tiden bara springer ifrån en, halv två tog vi vårt pick och pack och lämnade kalaset.
Idag har vi inte fått mycket gjort, har varit hos Mallan och hämtat lite Jouleskläder, bl a ett par helt fantastiska sockar/toffler och en super go fleectröja. Det blir till att hasa runt i dom i kväll, avocado och räkor, sen en grillad köttbit, pommes och riktig bea! Jo jag tackar, precis vad vi behöver idag här hemma :-)


Cathis, gårdagen var lite som en kväll på lina gård för hundra år sen med mat och vin och sen dans i ridhuset till sendraget som bla fick oss att dö av skratt. Så dom gamla partytakterna sitter kvar än vill jag lova :-)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Zendraget! Fan vilket genialiskt namn! Jätte kul att få träffa familjen idag, hälsa min lilla favvo sessa....så cool hon är numera med mig... ;-) Tack för bullar och kakor. Hoppas att vi kan ta en middag alla 3 familjerna, vi, ni och Sandbergs?! Kram

Anonym sa...

Men hur trevligt lät inte det då?
Attans att vi missade er, var i butiken igår med Nea.
Instämmer med Mallanbrallan - dinner låter lövli. Kram!