torsdag 6 november 2008

Patong shopping

Dagens väder!
I dag är vi lite halvrisiga jag och Magnus, drabbade av 12 timmars kräksjukan i går kväll och är hyfsat matta i dag. Tack och lov att vi är flera att ta hand om barnen idag !

Vi har gjort Patong här om kvällen eller flera kvällar rättare sagt. En hel del fynd har in handlats, planen är att åka in en sväng i kväll också UTAN barn för att kunna shoppa ordentligt! Borde ha kameran med då och fota denna helt galna kommers som infinner sig vid solnedgången, shit pommes, det är helt galet. Jag skulle vilja säga att det går minst 5 Thailändska tjejer/karl det fullkomligen kryllar av dom i minimala kläder.

Nåja för 3000 svenska kr fick jag 3 väskor + plånbok (Mullberry) 2 par Lee jeans och två tunikor. Detär så billigt på vissa ställe så man blir köpgalen.



på åter hörande!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Ser skit trist ut, här hemma är det SÅ mycket bättre....
Bitter Fi--an

Anonym sa...

Shop until you drop är INTE svårt. Passa på att sy upp kostymer och festklänningar också. Sånt är VERKLIGT billigt.
Schysta väskor. :)
Njut ordentligt nu!
Kram C.

Anonym sa...

Hoppas ni mår bättre! Det finns inget värre än att vara sjuk när man inte är hemma.
Thomas ska måla väggarna i köket och gillar eran väggfärg. Vet du vad den heter (i köket alltså)? Jag ser den inte framför mig just nu, lite grågrön va?
Sköt om er...
Kram Millan

stina sa...

Hallå mina kära! det ser underbart ut, Men skynda er hem nu, vi saknar er:)

många kramar från stina och kusinerna

Norrby 6 sa...

Vi njuter allt vi kan :-)
Mallan: Längtar efter Joules mysiga sockar! :-)
Cathis: Oh yes ett par nya solbrickor blev det igår med och massa fina piker och t-shirtar till barnen.
Millan: Har ingen aning om vad färgen heter men den ligger som nummer 2 på den gråa skalan mot blåa hållet. Skit lätt va?!? :-)
Stina: snart snart är vi tyvärr hemma :-)

Lillis sa...

Åhhhh vad avundsjuk jag är!!!!! Själ sitter jag hemma och försöker förstå något av webb designen, det går inte bra, för mig är det här kinesiska. KOM HEM, jag behöver din hjälp:) Hälsa alla nära och kära från mig! p.s tråkig shopping det verkar vara...d.s Kram Lillis