fredag 21 november 2008

Utmanad!

Nu har jag äntligen tid över :-)

Cathis har utmanat mig om att skriva ner 7 tokiga och alldagliga saker om mig själv. Okej, jag kör!

1. Jag ogillar skarpt sura griniga människor som väljer att gå upp på morgonen och vara just sura! *morr* Gör något åt saken vad det nu än är som gör en sur!!!

2. Önskar hårt att stallet var färdigt och det stod en liten ponny och en spanjor där i .

3. Att gå upp kl 6.15 är numera sovmorgon!! :-o

4. Tillhör den kategori av människor som får ett hyssryck när folk ligger och maskar i trafiken, men jag jobbar på det!

5. Att jag älskar mat är väl ingen nyhet men frukosten är mitt absolut bästa mål! Det ska vara uppbullat och vara i timmar, I Löv!

6. Jag är så snål när jag storhandlar så jag köper aldrig färdigt en hel lista i tron att spara några slantar, allt onödigt ( i min mening) blir kvar i affären.

7. Jag har ett så fantastiskt fint tjejgäng runt i kring mig, det gör mig varm och lycklig inombords!

Och här är reglerna:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Då jag inte har nån att länka till direkt UTAMNAR jag istället alla som läser här, som INTE har en blogg, att start en!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är glad att få tillhöra den skaran, även om jag har ett dåligt morgon humör.... ;-)