fredag 21 november 2008

Vinterdäck!

Magnus ligger just nu och byter till vinterdäck på volvon! I sista stund som vanligt :-) Eftersom jag jobbat in fredagen den här veckan så blir det en dag med familjen idag. Vi tänker ta oss upp till Junibacken som det ser ut nu, sen vill jag förbi IKEA, Magnus ska handla skidställ och så ska vi hinna titta på bil oxå. Vi måste ha en till nu när jag pendlar och nu när både Ford och General motors flaggar för kris i företagen så är ju varken SAAB eller Volvo att tänka på :-D Näe en Toyota eller Mazda vill jag ha, hör och häpna! Lutar just nu åt en Toyota Prius, el-hybrid, både miljövänlig och mycket bensinsnål, ganska dyr visserligen men skattebefriad och som sagt väldigt billig i drift och snäll mot miljön. Men jag måste provköra lite innan jag bestämmer mig.

Återkommer med rapport, kanske blir vi hemma hela dagen när det visar sig att vi har fel bultar till dom nya fälgarna ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jävlar vad lång tid det tog att byta däck! ;-) Nä, nu får du snäppa upp dig med bloggandet!
//Kram