tisdag 23 september 2008

Feber!

Kanske var det inte så konstigt att Astrid inte ville vara på dagis igår, klagade på huvudvärk när jag hämtade henne och väl hemma tyckte jag att hon var lite väl varm, tog tempen och den visade 38,5. Så idag är hon hemma, 4:e dagis veckan och hon har redan varit hemma mer än en vecka! Nog för att jag blivit förvarnad om att barnen blir sjuka ofta på dagis men varannan vecka är väl ändå att ta i! :-)
Går åt många latte idag efter att ha baddat feberhet panna hela natten *gäsp*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på liten Astrid. Get use to it, först nästa år kommer dagis vara mer kontinuerligt. Rått va? ;)

Norrby 6 sa...

Nog för att jag har blivit införståd med det, emn ändåååååå! *djupsuck* Kul att vi ska skola in Elsa oxå i december (förmodligen)

Anonym sa...

Men oj, i december? När det är som snorigast... ;)
Visst är jag positiv? Du kan ju iaf glädja dig åt att Du slipper vabba vattkoppor. Det gjorde jag i 4 veckor....