måndag 22 september 2008

Hatar dagis, hatar leksakerna!

Från att ha första veckan vinkat hejdå till mamma och "du kan hämta mig sen" till att hata dagis och "jag ska aldrig mer gå dit". Klart man som mamma funderar på om det är rätt beslut att börja jobba ?!?! Idag var det mycket gråt och skrik vid lämning men jag stod på mig och sa hejdå, men istället för att gå stannade jag kvar fast utom synhåll och pratade med en av fröknarna. Det tog ca 1 minut innan hon var i full färd med att leka, det var som att "jag hatar dagis" inte fanns. Man blir lite lätt konfunderad vill jag lova. Har precis pratat med dagis och hon är hur glad som helst och väldigt hungrig idag, hon har även bestämt att hon ska sova på dagis idag så snuttefilt och nallen är med, vi är alla mycket förvånade då hon ju faktiskt hatar dagis !?!? Jag blir f*n inte klok på det här!

Inga kommentarer: