torsdag 18 september 2008

Malin har nåt jag vill ha!

Mallan fick hem sina Dubarry stövlar här om dagen och jag är mer än lovligt avundsjuk, har försökt med all slags kohandel för att komma över ett par. Kanske inte den vackraste av stövlar men funktionen är outstanding! Tål vatten lika bra som en gummistövel men är 1000 ggr snyggare. Ser fram emot att pryda fossingarna med ett par i vinter, en varm socka och inget slask i världen kan komma åt fötterna! Ja för Mallan ska ta in dom till butiken så jag kommer att få köpa mig ett alldeles eget par. Kolla in Häst och Lantliv fram över.

Eftersom jag inte hade Magnus påskrift sist vi var på polisstationen så blir det ett nytt försök till att göra pass idag. Måste även inhandla någon typ av inflyttnings/bröllopspresent till festen på lördag men har total idé torka! Har inte varit hemma hos dom som vi ska till så det är ju STÖRT omöjligt att vet vad dom gillar. *kliar sig i huvet*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fick du också tre stövelmms av Mallan igår? ;)
De är riktigt jolly faktiskt.

Anonym sa...

Ja det ska bli så kul! Jag längtar redan efter er alla. !!

Du de där stövlarna var ju riktigt fina. Då behöver du inte ens tänka på att byta om när du ska in till stan... ja förutsatt att du skrapat av komockan först vill säga... ;-D

Anonym sa...

Hade dom inne i Sthlm idag, och fick många trånande blickar.....

Aj lav them! Sn snygga, så sköna - så bäst!
Välkomna med orders.... ;-)

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=168UlLK6Uy0
Så jävla bra! du måste kolla!

Norrby 6 sa...

cathis: Fick iof bara två mms men det var bra marknadsföring då jag nu har beställtett par :-D

malin ve: Precis, tanken var ju att inte jämt gå runt i gummistövlar vilket jag annars gör :-D Och några snygga klackstövlar är funkar ju inte riktigt här på landet :-D

Mallan: *längtar*