söndag 28 september 2008

Trevlig helg!

Syster har bott här i helgen då hon var i Flen idag och tävlade med Ares, 6 ynka poäng för att bli uppflyttad till Elit, behöver jag säga att hon var sur?!?! Sen plockade vi svamp, Ares var så trött på hemvägen så han fick åka med oss på 4-hjulingen, världens största rottis på en 4-hjuling mellan mig och en gravid syster. Det måtte ha varit en syn för gudarna :-)

I går var det fullt på drag med 4 busungar som hade så roligt. Den bästa stunden för oss föräldrar var när alla fick varsin klubba till bolibompa, knäpp tyst var det, iaf i 10 minuter och vi vuxna kunde prata helt ostört :-) Druckit vin med svägerskan har jag oxå, så helgen för mig har varit lång!

Lite blev höstpyssel blev det oxå.





2 kommentarer:

Anonym sa...

men åååh vad pysslig du är! jag önskar jag hade bara en UNS av din energi. hälsa lillsis och gratta till magen, när är det dags?
kraaaam!

Norrby 6 sa...

Cathis: Det finns så många andra måsten som jag ger blanka f*n i och då orkar man pyssla i stället :-)
4 januari är hon beräknad, ska bli så spännande med en ny liten bebis, för den är lite min! :-)
Kram