torsdag 9 oktober 2008

17 dagar kvar!

Kl 05.55 gick vi upp, helt sjukt! Vem är utvilad då? I N G E N ! Astrid står just nu och gapar efter sin Askungen mössa, den är borta och ingen annan mössa duger.Om sanningen ska fram så kommer den aldrig att dyka upp heller då den gått iväg till en klädinsamling. Hur hon kunde minnas just den mössan som hon inte använt på ett år är ju för mig en gåta.
Jag längtar så det värker i hela kroppen till Thailand! 17 dagar kvar, 17 !!!! Ska bli så underbart, inte för det blir att ligga still med två yrväder,men att slippa måsten och bara vara, ska bli så grymt skönt! Me like . . .

Dom håller just på att tömma badrumms skåpet, dax att kolla vad dom gör . . .




4 kommentarer:

Katja sa...

Nette, det låter som att ni behöver en barnflicka med på resan!

Vilken tid ska jag vara på ARN?

ps. Måste barnflickan vara nykter hela resan?

Puss o Kram :-)

Norrby 6 sa...

hahaha ... Ja vi behöver verkligen en barnflicka! Barnen somnar efter 19 på kvällarna, vad barnflickan gör sen ger vi blanka fasen i! :-D ;-)

23.00 på ARN 26/10

Anonym sa...

men gud så lövli, jag blir riktigt thailandssugen nu.
var var det ni skulle nu igen?
kramkram!

Anonym sa...

Jag är så avundsjuuuk! Avundsjuk...