fredag 17 oktober 2008

Lång vecka lider mot sitt slut . . .

I dag är jag ledig, inte ett endaste papper att vända här hemma ens, ja inte än iaf :-) Långa dagar har det blivit men nu är det bara 4 arbetsdagar kvar för mig sen bär det av, 9 dagar kvar! Jiiipiii!
Astrid är sjuk igen! Jag gillar dagis! NOT! Hon får gå en stund på tisdag för fotografering sen blir det inget mer dagis för henne för ens vi kommer hem.

En revolutionerande nyhet är iaf att



TA DAAAA!!! Håret borta, det var en sån befrielse, det är bara att digga läget mitt hår är inte ett hår som ska vara långt.

Vår nya kamera kom igår och jag funderar faktiskt skarpt på att läsa instruktionsboken den här gången! Men det är såååå tråkigt . . .














Idag ska här städas, dammsugas och torkas golv, eller det är åtminstone tanken och så vitt jag vet är det just tanken som räknas

hehehe



1 kommentar:

Anonym sa...

Superfint Nette!