onsdag 8 oktober 2008

Brrrrr . . .

Det börjar bli kallt, även om jag gillar hösten så tar det ändå sin lilla tid att vänja sig vid kylan, är helt fantastikt fint i naturen nu på morgnarna när herr Frost är och hälsar på på nätterna.
Flitens lampa lyser och sitter och knopar nyhetsbrev, det är till att passa på när barnen sover.

En liten kille på Astrids dagis sa idag när jag hämtade henne att:
- Du låter som en pappa, fast du är en mamma ?!?!
Jaha sa jag och visst inte riktigt om detta var en komplimang eller inte!? Han såg mycket glad ut när han sa det men när jag bad honom att utveckla sig så kunde han inte:-D

Näe återgå till arbetet . . .

4 kommentarer:

Anna Kristina Jeanette sa...

Jag är så glad att du är tillbaka, det har varit tomt.....
Ja jag saknade också att vara med på festen i lördags, men vi får ta igen det en annan gång. Puss

Anonym sa...

Bra att se att du är på spåret igen!

Norrby 6 sa...

Champis:Har du egen blogg nu???
Vart då i så fall? Puss å kram

Mallan: Yes in did!:-)

Anonym sa...

;) haha, av barn får man höra de mest besynnerliga saker. också glad att du är tillbaks här. snart måste vi ta en riktig fika. kraaam!