måndag 13 oktober 2008

Jobbfeber!

Det är ta mig sjutton inte lätt just nu att få tid till allt :-o
Barnen är tyvärr dom som blir lidande just nu, kajkar fram och tillbaka mellan hemmet och mormor. Snart är denna ISO certifiering för företaget klart och då lägger sig lugnet någorlunda + att Magnus kommer att vara hemma heltid efter Thailand, så då slipper kottarna fara fram och tillbaka. Var inte riktigt meningen att det skulle bli så här mycket jobb men som Magnus säger så kan jag inte gå in i nåt till 100 % utan det ska alltid maxas över befintliga gränser, helst 200%, hur mycket kan jag tänja på gränsen egentligen?!?!?
Det är svårt, samtidigt som man brinner för det man gör där och då så finns det ändå ett gnagande samvete att man försakar något annat. Men nu går tåget och jag måste vara med, hur länge? Det är det ingen som vet . . .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad jag känner igen mig... men 200% är 100% ALLDELES för mycket. Varning säger jag bara, been there, am there... och jag vill verkligen därifrån. Du är lika bra på 100% - jag lovar.
Ta hand om er! Kram!

Anonym sa...

Välbehövlig Thailandresa med andra ord?! Hoppas ni klarar av att bara njuta och ladda batterierna...
Stoor kram från Millan