tisdag 7 oktober 2008

V I R U S !

Inte nog med att hela familjen fick virus, dator h-e åkte på en rejäl släng den oxå! Så den åkte med till jobbet i söndags och det tog mig ENDAST 3 j*la dagar att konfigurera om och installera nytt OP system, VISTA MY AS! Men efter att ha sprungit in i väggen ett gäng gånger fungerar nu äntligen det trådlösa nätverkskortet. I´m so impressd whit my self minsann, helt self gjorde jag det då data killen inte hade tid. Har spenderat min tid i Tyresö sedan i söndags em. Barnen har bott hos mormor medans mamma jobbat her as of :-)


Nog om det, missade ett mycket efterlängtat partaj i lördags p ga sängliggande och det stör mig än! Tänk att det aldrig blir som man tänkt sig! Lagen om alltings jävlighet må jag säga!

Näe måste ta upp dom två badande systrarna ur baljan, det är dax för Bompba

puss å hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

åhå, virus i dubbel bemärkelse alltså. trist. men skönt att du är tillbaka! kramkram!