lördag 25 oktober 2008

om 24 timmar . . .

Är vi på väg till Arlanda, ska bli såååå skönt. Har svårt att avgöra vem som har mest resfeber, pappa eller Astrid :-) Datorn åker med så jag kan hålla bloggen uppdaterad om vem som gnällde mest på flygresan, resjuk pappa, Astrid"jag orkar inte vänta längre"Gustafsson eller gravid lillasyster. Själv funderar jag skarpt på att göra som en godvän gjorde på en långflygning, ta en sömntablett! Till saken hör att hans fru själv fick ta hand om deras då ett åriga dotter som var både högt och lågt, han sov!!! Undrar hur min kära make skulle reagera....

Ställ om klockan inatt! Hade jag inte en blekaste aning om, blev precis påmind av nyhetsuppläsaren ¨på TV.

Uppladdning inför Stärnor på is

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en LJUVLIG semester! :) Kram!

Anonym sa...

www.phuket.com/tatonka/

Ha det så kul, och öka takten sista kvarten.